Muséum--Nea SKRIVER= awesome :D

Hej det är Elvis som skriver..
Jag ville bara säga hej.
Jag hälsar inte på så ofta men när jag
väl kommer hit blir jag jätte super duper glad!
Voff Voff hej då :D

pelvis<------------ELVIS



I helgen har farmor, farfar och Elvis vart här, det har varit jätte kul ^^

Igår då skulle vi åka på äventyr (som dom kallar det xD)
ja men iaf, så åkte först till MAX=mumsigt      


Jag <3 chicken nuggets med sötsur sås :D aaa


Sen åkte vi till naturhistoriska muséet..
Först var vi vid dinosaurierna och Rasmus min brosa som är 7, han fastnade vid den där sovande dinosurien.
Ni vet den som typ andas. Hehe... det såg as kul ut när alla småbarn satt och rå stirrade på den  like this -->O.O



Sen gick vi till den nya utställning med Robot Zoo  --------------->ööö


det var ganska häftiga saker ^^  som t.ex. giraffen här------>
det fanns roliga saker man kunde göra där på zoo.
Man kunde hänga som fladdermusen och typ se hur länge man klarade mitt record

5 sekunder XD känner mig prooig <3 :D
Sen kunde man styra vissa djur och pumpa bläckfiskar//det var typ ett spel XD


Sen var vi på dom andra utställningarna --kroppen--polar--svenska djur och massa mer ^^


När vi var klar var klockan 6 och vi åt mat kl halv 9 XD
Sen låg jag i soffan hela kvällen ---som en säck potatis xP  ööö






Intensiv dag xD---------------men jag hade roligt öööö

//sen ser jag ut like this IDAG :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0