Snuskig låt XD //Nea


Ja har precis lyssnat på Äckligt-Ansiktet

ööö

hehe har tagit en bit av texten som smakprov XD

Börja med att jag var ute en kväll
Med en brud som jag träffat och som bjudit på date
Vi drack en flaska vitt, åt en bouillabaisse
Drack en liten drink, men vi hoppade dessert
För hon sa: ‘Nu vill jag ha dig, baby’
Jag sa: ‘Jag är här det är bara ta mig, baby’
Så vi hamna hemma hos henne
Plötsligt låg jag bakbunden naken i sängen
Hon sa: ‘Nu tar jag dig till himlen’
Ska bara upp och hämta en och annan sak på vinden


kul vah XC
//Kram kram Nea :D

Kommentarer
Postat av: Lou

söt blogg<3

2012-01-24 @ 20:07:24
URL: http://flickangosta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finfin blogg :D Är allt bra med dig ? :)

Glöm inte atta nmäla dig till veckans blogg på min blogg :)

Kram ! ♥

2012-01-24 @ 20:10:33
Postat av: Nea1100

Tack för att ni gillar våran blogg <3

2012-01-25 @ 16:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0